Honda Foreman Forums banner
21 - 40 of 42 Posts
Daleko mi do geniusza elektrycznego, ale dobrze to rozumiem. Osobiście wyciąłbym ten fragment i przylutował nowy kawałek z koszulką termokurczliwą. Jak powiedział Jeep, jeśli nie jest przerwany, to nie twój problem. Zrobiłbym to, co mówi Jeep, wydaje się, że ma większe doświadczenie z nowymi systemami.
 
Szybki sposób na ominięcie tego przekaźnika, czujnika przechyłu i wszystkich innych bzdur to poprowadzenie przewodu połączeniowego od akumulatora + do czerwonego i czarnego przewodu na cewce. Jeśli uruchomi się z tym na miejscu, zaczynasz pracować nad tym, który komponent jest uszkodzony.

W 420 żony ten przekaźnik wtrysku paliwa, który pokazałeś na zdjęciu, klikał, ale nie nawiązywał dobrego połączenia. Po około 5. razie wyjąłem go i podłączyłem z powrotem podczas rozwiązywania problemów, nagle zadziałał dobrze i od tego czasu działa, więc najwyraźniej miałem trochę korozji w wtyczce, która została wytarta przez powtarzające się podłączanie i odłączanie.
Dzięki za wskazówkę; oba z nich.

420 działa kilka sekund, gdy wlot jest skrapiany środkiem do czyszczenia hamulców chemtool. Czy to nie eliminuje uszkodzonej cewki?

Moja żona doi sprawę z okazji dnia matki. Muszę robić rzeczy z nią i dla niej, ale wrócę do tego późnym popołudniem.

Jeszcze raz dzięki.
 
Daleko mi do geniusza elektrycznego, ale dobrze to rozumiem. Osobiście wyciąłbym ten odcinek i przylutował nowy kawałek z koszulką termokurczliwą. Jak powiedział Jeep, jeśli nie jest przerwany, to nie twój problem. Zrobiłbym to, co mówi Jeep, wydaje się, że ma większe doświadczenie z nowymi systemami.
Myślę, że uszkodzenie przez mysz nie spowodowało problemu, ponieważ gołe przewody nie zwierają się do niczego. Ale i tak trzeba to naprawić.

Moja analna strona (LOL) się zgadza i kusi mnie, żeby dopasować miernik do przewodu. Na wszelki wypadek, gdyby przepływ prądu do miejsca, w którym kończy się ten czerwono-niebieski przewód w paski, był bardzo wrażliwy.
 
Myślę, że uszkodzenie przez mysz nie spowodowało problemu, ponieważ gołe przewody nie uziemiają/zwierają się na niczym. Ale i tak trzeba to naprawić.

Moja analityczna strona (LOL) zgadza się i kusi mnie, żeby dopasować grubość przewodu. Na wszelki wypadek, gdyby przepływ prądu do miejsca, gdzie kończy się ten czerwono-niebieski przewód w paski, był bardzo wrażliwy.
Zrobiłbym to! Denerwowałoby mnie, gdybym wiedział, że tak było i że nie naprawiłem tego dobrze
 
Dzięki za radę; oba.

420 działa przez kilka sekund, gdy wlot jest skropiony środkiem do czyszczenia hamulców chemtool. Czy to nie eliminuje uszkodzonej cewki?

Moja żona doi sprawę z okazji dnia matki. Muszę robić rzeczy z nią i dla niej, ale wrócę do tego późnym popołudniem.

Jeszcze raz dziękuję.
Ta sztuczka z zworką zasadniczo pomija przekaźnik wtrysku paliwa, czujnik kąta pochylenia, a jeśli działa ze zworką, możesz zacząć sprawdzać te elementy jeden po drugim (mówi ci, że problemem nie jest uszkodzona pompa paliwa, wtryskiwacz itp.)
 
Ta sztuczka z zworką zasadniczo ominie przekaźnik wtrysku paliwa, czujnik kąta przechyłu, a jeśli działa ze zworką, możesz zacząć sprawdzać te elementy jeden po drugim (mówi ci, że problemem nie jest uszkodzona pompa paliwa, wtryskiwacz itp.)
Doskonała taktyka! Dzięki za to, Jeep. Chciałbym poznać Twoją opinię na temat mojego rozumowania.

EDIT: post # 32 wyjaśnia moją błędną diagnozę poniżej

Trzymając pompę paliwa w ręku, z jej przewodami + i - podłączonymi bezpośrednio do w pełni naładowanego akumulatora, nic nie słyszę i nic nie czuję; czy to nie mówi mi, że pompa zakończyła swoje pompowanie?
 
Tak, pompy paliwa w maszynach EFI wcale nie są mocne. Jeśli zostawisz je na dłuższy czas z paliwem etanolowym, zniszczą się.

Kup używaną pompę paliwa OEM z Powersportsnation.com (gwarantują swoje używane części) i załóż ją.

Najpierw spróbowałbym z przewodem połączeniowym, aby sprawdzić, czy zadziała. Jeśli nie, to prawdopodobnie pompa paliwa jest problemem.
 
EDIT: Post nr 32 w tym wątku wyjaśnia moją diagnozę poniżej

Jeśli chodzi o bezpośredni przewód łączący do cewki; pompa paliwa leży w misce z częściami razem z D.O.A. Chińską pompą z Ebay za 18 $. Potrzebowałbym działającej pompy, aby uruchomić tę diagnostykę? LUB... czy mogę wstrzyknąć tam trochę płynu do czyszczenia hamulców?

Właśnie jadę do powersportsnation. Jeszcze raz dziękuję!

Zgadzam się z zatruciem alkoholem (etanolem). Absolutnie paskudny również w gaźnikach. Mam w zwyczaju dozować każdą benzynę tym czymś. Jestem pewien, że dozowałem ostatni zbiornik rangers. EDIT: Mam na myśli 5-galonowy kanister

Image
 
Czy ktoś ma pomysł, w którym roku modelowym nowy filtr był wyposażeniem fabrycznym? Wolałbym zamówić jeden z nich... niezależnie od tego, czy kupię nowy, czy używany. I w którym roku pompy stały się niekompatybilne z wcześniejszymi 420; 2014?
 
Power Sports Nation ma używaną pompę dostępną dla prawie każdego roku. Są sprzedawane według modelu roku. To powód, dla którego zapytałem o kompatybilność. Nie wiem, czy odzyskana pompa z 2007 roku miałaby ulepszenie. Ale zgadzam się z tobą;

Znalazłem nową pompę OEM za około 15 dolarów więcej niż najdroższa (najnowsza) z Power Sports Nation. Zamierzam ją kupić. Ci faceci z PSN oferują darmową wysyłkę. Nie Partzilla. Chyba że uda mi się zebrać kolejne 50 dolarów na zamówienie. Sprawdzę przekaźnik.

Dostałem filtr zamienny z chińską pompą; w rzeczywistości 2. Po jednym dla oryginalnej pozycji poziomej i nowej pozycji pionowej. Wydają się być dość dobrej jakości. Ten fakt sprawił, że ryzykowanie 18 dolarów na chińską pompę było do przyjęcia.

Moja stacja jest źródłem prawdziwego paliwa. Jest w bazie danych. Kupuję tanie rzeczy dla wszystkich moich nieregulowanych konsumentów gazu. Wszystko jest wzbogacone w kukurydzę. Star tron od lat uszczęśliwia moje motocykle zabytkowe/gaźnikowe i sprzęt do koszenia/zasilania. BRAK PALIWA BEZ E w WNC, kiedy tam mieszkałem. Nawet dobre rzeczy w końcu się na ciebie zwracają. Może zapomniałem star-tronu w zeszłym roku.
 
Cóż, to wszystko zmienia!

Jajko na twarzy... WIELKI CZAS!

Jeśli facet ma zamiar użyć kabli rozruchowych, powinien upewnić się, że ampery i omy mogą przemieszczać się z jednego końca na drugi... bez przeszkód! Coś sprawiło, że pomyślałem, żeby je przetestować. Mój kilkudziesięcioletni dodatni kabel rozruchowy nie mógł przewodzić prądu. I użyłem go do osądzania komponentów.

Zrobiłem kilka nowych kabli i ponownie przetestowałem rzeczy, które zamierzałem (i nie udało mi się) uruchomić na 12 woltach. Oto te wyniki;

Przekaźnik ma ciągłość zarówno po stronie zatrzymania silnika, jak i po stronie pompy paliwa. ='s dobre IMHO.

Pompy paliwa: pompa OEM nadal nie reaguje na wstrząsy elektryczne. ='s MARTWY!
Chińska pompa Ebay za 18,00 $ Włącza się od razu. Cieszę się, że to rozgryzłem, zanim wydałem 90,00 $ w Partzilla na coś, czego nie potrzebuję.

Spuściłem ze zbiornika stare paliwo. Nie pachniało zbytnio źle. Oto mój plan:

Zamierzam wyjąć zbiornik i włożyć do niego kilka kulek i mocno wstrząsnąć. Wiem, że nie ma tam rdzy, ale kupiłem tego ranczera 5 lat temu. Wydaje się po prostu rozsądne, aby podjąć to środki ostrożności, aby poluzować wszelkie zanieczyszczenia, które mogły osiąść i przykleić się do plastikowych wnętrz, zanim wszystko podłączę z powrotem.

Pompa za 18 dolarów dostanie szansę, aby się zrehabilitować po tym, jak oczerniłem ją w tym wątku. Zamierzam wrócić i edytować poprawkę w tych postach dla innych, którzy mogą ścigać problemy z FI. W każdym razie, złożę pompę i spróbuję. Mam nadzieję, że pompa jest jedynym winowajcą w tej zbrodni.

Ostatnie pytanie: Czy uważasz, że potrzebuję nowych zielonych złączy przewodów paliwowych? Wydają się dobre na kolejną rundę. Jeśli Twoim zdaniem należy wymienić niezależnie od tego, to czy rzeczy Honda (trzeba zamówić) są takie same jak części NAPA (w magazynie), jak rozumiem?
 
Czyszczenie i ponowny montaż

Skończyłem czyszczenie komponentów i jestem w drodze do działającego ranchera.

Ale czekaj!

Wiem... powinienem był zrobić zdjęcie! Wstydzę się, że tego nie zrobiłem. Najwyraźniej nie wstydzę się prosić o pomoc.

Zanim zrezygnujesz z nieskazitelności;

Image


Po czyszczeniu: i zaczynając ponowny montaż; i zdając sobie sprawę, że nie jestem pewien co do polaryzacji pinów (na dole zdjęcia).

Wiem, że dolne (górna część zdjęcia) połączenie @-the-pump jest prawidłowe. Ale czy ktoś może mi powiedzieć, czy mam prawidłowo podłączony plus i minus do tych pinowych złączy na górze obudowy (w prawym dolnym rogu zdjęcia)?

EDIT: Myślę, że plus i minus są tutaj odwrócone. Złe zdjęcie. Mam plus połączony z brązowym zaciskiem na złączu p2 na górze obudowy pompy. Czy to poprawne?

Image


EDIT Okablowanie jest zakończone. Pompa wibruje z entuzjazmem. Idę jutro rano do sklepu z częściami samochodowymi po te zielone klipsy, których nie wolno ponownie używać. Będę zaskoczony, jeśli nie zapali się przy najmniejszym dotknięciu rozrusznika. Dobrą wiadomością jest to, że forum nie będzie już musiało cierpieć z powodu tego wątku.

Trzymam za ciebie kciuki.
 
Zapomnij o sklepach z częściami samochodowymi; zielone klipsy w O'Reillys i Auto Zone są w tym samym stylu, ale nie mają rozmiaru, którego Honda używa w naszym systemie FI.

Wycieczka do sklepu Honda o długości 40 mil w obie strony przyniosła to, czego potrzebowałem;

Przy okazji, nienawidzę zielonych klipsów!
 
Ponownie użyłem zielonych spinaczy. Żadnych problemów. Oczywiście, jeśli zepsułeś stare, będziesz musiał kupić nowe.
 
Zaryzykowałem pół godziny mojego czasu; Ponownie użyłem starych klipsów. Nie widziałem żadnych pęknięć naprężeniowych, a stare były tak elastyczne jak fabrycznie nowe. Najgorsza rzecz, jaka mogła się wydarzyć? Zdemontować i wymienić na części, które mam teraz pod ręką. Na szczęście brak wycieków podczas energicznego i długotrwałego rozruchu. ALE...

Pościg wciąż trwa. Jak tylko zdobędę motywację, zdemontuję panele i zobaczę, czy czegoś nie odłączyłem, czy też nowa pompa z Ebay za 18,00 $ nie pompuje wystarczająco mocno. Słyszę, jak się obraca, gdy przełącznik jest po raz pierwszy aktywowany i poczułem jej moment obrotowy w dłoni, gdy testowałem ją przed instalacją, więc wątpię, żeby to był problem.

To jak dar, który wciąż daje. Uwielbiam intrygę, ale byłem rozczarowany brakiem spalania.
 
Czy na pewno Twój kranik paliwa przepływa?

Miałem kilka maszyn, które miały zatkany kranik paliwa. Czy paliwo dobrze płynie? Spróbuj przekręcić przełącznik paliwa na rezerwę.
 
Dzięki za sugestię, Jeep.

Zanim podłączyłem węże na górze odnowionej obudowy pompy, przekręciłem kranik do pozycji górnej (rezerwa). Gaz płynął swobodnie i czysto. Ponieważ tak było, pominąłem wstrząśniętą obróbkę bb do zbiornika i przeszedłem prosto do ponownego montażu.

Test przepływu kranika został przeprowadzony przed dodaniem paliwa do zbiornika. Odsysałem zbiornik i zostawiłem go otwarty na powietrzu na kilka dni. Zatem to, co wypłynęło z przewodu zasilającego, znajdowało się w rurze odbiorczej kranika od mojego pierwszego postu w tym wątku... kiedy po raz pierwszy usunąłem obudowę pompy.
 
Żyje!

Ponieważ nienawidzę gonić wątków do ślepego zaułka, gdy mam problemy; oto aktualizacja.

Mogła to być interwencja boska, ponieważ nie mam pojęcia, co zrobiłem, aby wpłynąć na lekarstwo.

Ładny, przewiewny dzień o niskiej wilgotności. Taki dzień, który inspiruje faceta....do jazdy na swoim motocyklu.
Jakoś moje sumienie przekonało mnie, żebym zamiast tego zrobił coś umiarkowanie produktywnego.

Zdjąłem panele, wyciągnąłem przewód zasilający pompy (wyciekało świeże paliwo), przekręciłem kluczyk i byłem świadkiem zwiększonego przepływu paliwa.

Przesunąłem tacę cewki z drogi, odłączyłem przepustnicę, wyciągnąłem ten przewód paliwowy, przekręciłem kluczyk i paliwo zostało z wigorem wciśnięte do pustego pojemnika.

Złożyłem to z powrotem i postanowiłem przetestować spalanie przed sprawdzeniem iskry.

Zapaliło się prawie natychmiast. Pracowało na biegu jałowym, podczas gdy wymieniłem wszystkie panele. Wyłączyłem je po ponownym zamontowaniu wszystkich elementów nadwozia, pozwoliłem mu ostygnąć i zapaliło się z powrotem.

Zachęcony, pojechałem nim. Zmieniłem biegi, mocno przyspieszyłem, mocno zahamowałem i wyłączyłem. Zapaliło się z powrotem. Obróciłem nim mocno w obu kierunkach. Zmieniłem kierunek z prędkością flip-me, wyłączyłem i nacisnąłem przycisk. Zapaliło się z powrotem.

Działa świetnie! Chińska pompa działa dobrze....jak na razie. Muszę kupić los na loterię.
 
Dzięki za zamieszczenie wniosku.

To frustrujące, gdy coś zaczyna działać i nie wiesz, co zrobiłeś, ale przynajmniej działa!

Rincon, który jest na moim podwórku od około 2 lat, nie chciał zmienić biegu na wyższy bez blokowania tylnych kół. Rozebrałem go i złożyłem kilka razy i nagle zmienia biegi bez problemu. Nie mam pojęcia, co zrobiłem. Chciałbym wiedzieć, w czym tkwił problem, żeby po prostu wiedzieć, ale w tym momencie chcę go po prostu z mojego podwórka.
 
21 - 40 of 42 Posts